The posts in this blog are in german and english.

Freitag, 20. Juni 2014

"Gemütliche Sommertage" bei Fairytale.

Hallo Ihr Lieben,
Fairytale hat heute eine schöne Challenge für Euch mit dem Thema "Gemütliche Sommertage".
Am Anfang habe ich keine Idee was ich zu dieser Challenge kreierern kann. Und dann habe ich doch den passenden Stempel von Prima Marketing gefunden.
Also hier ist mein Beitrag dazu.

Hi everyone.
Fairytale has a great Challenge for you today with this challenge's theme "Lazy Summer Days".
I had to strudele a little bit this time. But then I found just the perfect stamp from Prima Marketing in my stash.
So hier is my take on this challenge.



Ich hoffe es gefällt Euch.
Vielen Dank fürs Vorbeischauen.

I hope you like it and thank you for visiting my blog.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti