Sonntag, 15. Juni 2014

CPC- "Tye Die" Challenge.

Hallo Ihr Lieben,
die heutige Challenge ist etwas anders als sonst. Sie wird von zwei Challenge-Blogs kombiniert. Ein Mal ein Sketch von Scrap Our Stash und das Challenge Thema "Tie Dye" von Child's Play.  Allerdings man kann die jeweiligen Challenges trennen. Ich habe sie kombiniert weil ich in beiden Design Teams bin.
Hier ist meine Inspiration für Euch.

Hi everyone.
Today's challenge is a little bit different. It's hosted by two challenge blogs. The Sketch from Sketch Our Stash and the "Tye Dye" inspiration challenge from Child's Play. You don't have to combine the challenge. But if you do, you have double chances to win the prizes.
Since I'm in both design teams, I combined the inspiration from the sketch and from the "Tie Dye" challenge.
Here is my inspiration for you.



Ich habe Zirkelringe aus Papier mit den Stanzschablonen gestanzt und sie auf dem weißen Cardstock verteilt. Und dann habe ich Glimmer Mist drüber gesprüht.

I cut some circle ring in different sizes out of paper using the circle dies. Then I put them randomly on a white cardstock and glimmer misted it to get the "Tie Dye" look on the background.

Hier ist die Foto-Inspiration von CPC.

Here is the inspiration from CPC.


Hier ist der Sketch.

Here is the sketch.

Ich hoffe es gefällt Euch.
vielen Dank für's Vorbeischauen.

Well, I hope you like it and thank you for visiting my blog.

Materialliste:
Papier: American Crafts "My Girl" Kollektion.
Journaling Card: Simple Stories und American Crafts.
Stempel: Urban Stamps und Rico Design.
Glimmer Mist.
Staz On.
Thickers.
Sonstiges: Sequins, Washi-Tape, Schnur, Transparentpapier und Plastikverpackung.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti