Montag, 26. Mai 2014

SOS-Mai-Sketch Challenge.

Hallo Ihr Lieben,
heute möchte ich Euch meinen Beitrag für die Sketch-Challenge bei Scrap Our Stash zeigen. Wir werden von dem vorgegebenen Sketch inspiriert. Außerdem müssen wir unseren Hintergrund mit dem Cardstock, einer Masken-Schablone und irgend einem Medium so wie Farben, Tinte etc.  selbst kreieren.

Hi everyone.
Today I want to share with you, my layout for the sketch challenge over at Scrap Our Stash. Here's what we have to do.
Create a layout based on the sketch below.
You must create your own background by using cardstock, a stencil and/or mask and using some form of medium (ink, paint, etc) from your stash.


Hier sind die Reihenfolge wie ich meinen Hintergrund kreiert habe.
Zuerst habe ich die Papier-Doilies auf ein weißes Cardstock gelegt und dann habe ich die ganze Fläche mit dem Glimmer-Mist besprüht. Nach dem Trocknen habe ich meine selbstgemachte  "Polka-Dot" Masken-Schablone darauf gelegt und wieder mit dem Glimmer-Mist besprüht. Dannach habe ich den Rand einer Klopapierrolle mit der Acrylfarbe bemalt und auf das Cardstock gestempelt um den Kreisabdruck zu erzeugen. Wenn Ihr wissen wollt, wie ich meine Masken-Schablone herstelle, bitte einfach HIER klicken um zum Tutorium zu gelangen.

Here is the way I did my background.
I used a white cardstock for my background. I begun with puting some paper doilies all around the page and glimmer misted it.
Then, I put my homemade polka dot mask on the cardstock and also glimmer misted it to give more structure to the background. After that, I took a TP roll, painted the rim with an acrylic paint and stamped it on my background paper to get those circle prints.
If you want to know how I made my polka dot stencil/mask, please just click HERE for the tutorial.



Ich habe di Blumen selbst gehäkelt.

These are the crochet flowers made by me.



Und hier ist der Sketch.

And here is the sketch.


Ich möchte dieses Layout auch bei dem Lasting Memories Challenge-Blog unter dem Challenge Thema " Mach Eure eigenen Hintergrund" verlinken.

I also want to link up this layout to the Lasting Memories Challenge with the theme "Make your own background".

Ich hoffe es gefällt Euch und Ihr habt Lust mitzumachen.
Vielen Dank fürs Vorbeischauen.

I hope you like it and I do hope you could find the time to play with us.
Thank you for visiting my blog.

Materialliste:
Cardstock: American Crafts.
Motivpapier: Dear Lizzy "Lucky Charm" Kollektion.
Glimmer-Mist: Tattered Angels.
Washi Tapes.
Garn.
Twine.
Brads: Rico Design und Rahyer.
Dymo.
Thickers.
Stempel: Urban Stamps.
 

Kommentare:

  1. Hi Tanti! Its great to see your layout here at Lasting Memories. I love how you misted the dollies and made your own polka dots mask. Great LO! Always love your work! Thanks for linking up at Lasting Memories.

    AntwortenLöschen
  2. Oh this is fantastic!! Check out our post tomorrow at LM. Friday. :) ~Michele

    AntwortenLöschen
  3. Oh... I love this... fabulous background and lovely soft colours, but the crocheted flowers are my favourite! Beautiful.

    AntwortenLöschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti