Montag, 12. Mai 2014

Mai-Stash-Challenge bei SOS.

Hallo ihr Lieben,
die Stash-Challenge in diesem Monat bei Scrap Our Stash hat folgende Kriterien:
Ihr müsst ein Layout kreieren und dabei Folgendes verwenden:
etwas altes ( Motivpapiere oder Embellishments die Ihr länger als sechs Monate gekauft habt ), etwas neues ( Motivpapiere oder Embellishments die Ihr neulich gekauft habt),
etwas mit „Fussy Cut“ Technik und
etwas blaues.
Hier ist mein Beitrag dazu:

Hi everyone.
I'm here today with the stash challenge over at Scrap Our Stash.
This month you have to create a layout and include:
Something Old: Patterned Paper or Embellishment that has been in your stash 6 months or more
Something New: Patterned Paper or Embellishment that you purchased within the last 6 months
Something Fussy Cut
Something Blue: Patterned Paper, Cardstock, Embellishment, Alphas, Ink/Paint, your choice!

 
Ich habe meine alten Motivpapiere von American Crafts „My Girl“ Kollektion und mein altes „Thickers“ Alphabet verwendet.
Das Journaling Card von Simple Stories ist neu. Ich habe es vor ein paar Monaten gekauft.
Etwas blaues ist mein blaues Hintergrundpapier und die Wasserfarbe.
Ich habe die Blumen mit „Fussy Cut“ Technik ausgeschnitten. Sie sind aus „Dear Lizzy“ Motivpapier.

I used my OLD patterned paper from American Crafts "My Girl" collection.
I also used my OLD Thickers.
I added my NEW journaling card from Simple Stories that I've bought two months ago.
My Something BLUE is my background paper and the watercolour.
My FUSSY CUT is the Flowers from the Dear Lizzy's patterned paper




Ich würde mich freuen wenn Ihr mitmachen könntet.
Vielen Dank für's Vorbeischauen.

I hope you could find the time to join the challenge.
Thank you for visiting my blog.

Materialliste:
Motivpapier: American Crafts "My Girl" Kollektion, Dear Lizzy "Lucky Charm" Kollektion.
Journaling-Karte: Sinple Stories.
Ticket: Tim Holtz.
Thickers.
Stempel: Urban Stamp.
Stamp-Ink: StazOn.
Wasserfarbe.
Sonstiges: Doily, Washi-Tapes, Sticker, Tag, Spielkarten, Twine. 

1 Kommentar:

  1. I always love all the little bits you include on your layouts. Fabulous as always and just to let you know that I nominated your blog for a Liebster award.

    http://ourhouseofe.blogspot.ca/2014/05/liebster-award.html

    AntwortenLöschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti