Mittwoch, 23. April 2014

TOP 3 bei Life Paper Scrapbook.

Hallo Ihr Lieben,
ich habe die Ferien mit meiner Familie sehr genossen. Wir sind zu Hause geblieben aber einige nette Ausflüge haben wir auch gemacht. Daher war ich nicht so viel online.
Aber jetzt bin ich wieder da mit einer guten Neuigkeit, die ich noch nicht gepostet habe.
Mein Layout wurde in die Top 3 bei LifePaper Scrapbook gewählt.
Ich habe mich darüber sehr gefreut.
Vielen Dank an das LPS-Team.
Und jetzt darf ich diese Aufzeichnung meinem Blog hinzufügen.
Vielen Dank für's Vorbeischauen.

Hi everyone.
I really enjoyed the Easter holiday with my family. We were only at home but we made some short trips to several amusement parks near us. So I was not able to be online everyday.
But now I'm back with good news to tell.
My layout was chosen in the Top 3 over at Life Paper Scrapbook.
I was very excited about it.
Thank you to the LPS team.
And now I can put this badge on my blog.
Thank you for visiting my blog.

.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti