The posts in this blog are in german and english.

Mittwoch, 2. April 2014

My Next Publication Is Out.

Hallo Ihr Lieben,
heute habe ich eine tolle Neuigkeit. Meine neueste Veröffentlichung ist da. Wieder mal  bei dem Online-Magazin Life Paper Scrapbook. Ihr könnt meine Werke auf Seite 42, 120 und 131 sehen.
Ich bin so überglücklich darüber.
Schaut mal rein. Die Zeitschrift ist voll mit tollen Inspirationen befüllt.
Ich wünsche Euch viel Spaß.

Danke für's Vorbeischauen.

Hi everyone.
Today I have a great news to tell. My second pucblication is out in an online magazine 
Life Paper Scrapbook. You can see my works on page 42, 120 and 131 . I'm so excited about it.
You have to take a look at this magazine. It's full of amazing inspirations.
So have fun.

Thank you for visiting my blog.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti