The posts in this blog are in german and english.

Mittwoch, 16. April 2014

CPC- April-Challenge.

Hallo Ihr Lieben,
heute habe ich eine neue Challenge. Dieses Mal von Child's Play mit dem klassischen Spielzeug Thema "Simon Says".
Ich wurde von den Farben des Spiels inspiriert. Und hier ist mein Beitrag.

Hi everyone.
Today I have another challenge from Child's Play for you. It's a classic toy challenge "Simon Says". I was inspired by the colours of the game.
Here is my take.




Ich habe diesen Seestern selbst gehäkelt.

This is my homemade crochet see star.





Ich hoffe es gefällt Euch. Vielen Dank für's Vorbeischauen.

I hope you like it and thank you for visiting my blog.

Materialliste:
Papier: Me and My Big Ideas, Bo Bunny.
Cardstock: Core'dinations.
Brads: Reyher.
Stempel: Kars.
Staz On.
Sonstiges: Washi-Tapes, Twine, Zigzag-Band, Jutenetz, Wood Veneer, Garn, Büroklammer.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti