The posts in this blog are in german and english.

Dienstag, 15. April 2014

April-Sketch-Challenge bei SID

Hallo Ihr Lieben,
heute ist wieder die Zeit für eine neue Sketch-Challenge bei Stick It Down.
Hier ist mein Beitrag dazu.

Hi Everyone.
It's time for a new sketch challenge over at Stick It Down.
Here is my take on the challenge.








Und hier ist der Sketch.

And here is the sketch.


Ich kann leider heute nicht so lang schreiben weil es ja Ferien ist und meine Kinder und mein Mann zu Hause sind. Da möchte ich doch lieber mit Ihnen die Zeit verbringen als vor dem Computer zu sitzen.
Vielen Dank für's Vorbeischauen.


Sorry about the short post. It's holiday already here in Germany and my children and my husband are at home. I prefer to spend my time with them instead of sitting in front of my monitor.  Hope you could excuse me for that.
Thank you for visiting my blog.


Materialliste:
Cardstock: American Crafts.
Papier: Pebbels, Dear Lizzy.
Alphabet: Thickers.
Sonstiges: Twine, Wood Veneer, Sticker.

1 Kommentar:

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti