Dienstag, 4. März 2014

My Guest Blogger Tutorial At Life Paper Scrapbook.

Hallo Ihr Lieben,
endlich kann ich Euch mitteilen, dass ich in dieser Woche die Guest-Bloggerin bei LifePaper Scrapbook bin. Ich war total überwältigt als ich die Email von Manda bekommt habe.
Ich soll heute ein Tutorium präsentieren. Und bei dieser Gelegenheit, werde ich Euch dort zeigen, wie ich meine eigene Polka-Dot-Masking-Schablone herstelle. Schnell, klick rüber zum Life Paper Scrapbook Blog, um zu sehen wie es geht.
Vielen Dank fü's Vorbeischauen und ich wünsche Euch noch viel Spaß.

Hi everyone,

At last I can share with you this great news.

I'm this week's guest blogger over at Life Paper Scrapbook. I was sooo excited when I've received the surprise Email from Manda.

I have to do a tutorial there today and in this opportunity I'll share with you how I've made my own polka dot  mask. Just make a quick click to Life PaperScrapbook blog to find out the step by step instruction.

Thank you for visiting my blog and happy scrapping.


Thank you Manda for the opportunity. :)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti