Dienstag, 18. März 2014

März SID Team 2 Sketch-Challenge und ein DT-Call.

Hallo Ihr Lieben,
ich habe heute einen neue Sketch-Challenge für Euch. Es ist schon wieder die dritte Woche des Monats und damit bin ich dran bei wöchentlichen Challenge bei StickIt Down.
Here ist mein Beitrag zum Sketch.

Hi everyone.

I have a new sketch challenge for you today. It's already the third week of the month and so it's my turn again in hosting the weekly challenge over at StickIt Down.

Here is my take on the sketch.


Dieses Layout ist für mein Fotografie-Album. Wie ich schon mal erwähnt habe, fotografiere ich sehr gern im Urlaub mit meiner DSLR-Kamera. Besonders mit dem Fischauge-Objektiv. Diese Bilder hier sind ein paar meiner Werke.

This layout is for my photography album. As I've already mentioned it in my past post, I really love taking pictures with my DSLR-camera. Especially with the fish eye lens. These are two pictures of my works.



Und hier ist der Sketch.
And here is the sketch.


Fast habe ich vergessen. Wir brauchen noch eine Designerin oder einen Designer. Wenn Ihr dafür interesiert dann geh bitte direkt zum Stick It Down blog. Dort findet Ihr alle Informationen.
Vielen Dank fürs Vorbeischauen.

By the way, We need one talented designer. So if you're interested for this spot. Please visit Stick It Down blog for information.
I hope you like it. Thank you for visiting my blog.

Materialliste:
Papier: Studio Calico "Here and There" und "Darling Dear" Kollection.
Cardstock: American Crafts.
Embellishments: Studio Calico.
Stanzschablone: Quick Kutz.
Thickers.
Dymo label maker.

1 Kommentar:

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti