Sonntag, 9. Februar 2014

Valentinestag Inspiration.

Hallo Ihr Lieben,
am 14. Februar ist ja Valentinestag. Passend zum Thema möchte ich Euch heute mein Valentinestag Grußkärtchen zeigen.

Hi everyone.
February 14th.  is valentine's day. Today I want to share with you what I've made for this special day. It's a gift tags.


Ich werde am Valentinestag diesen selbstgemachten Schoko-Herzlollies an meinen Liebsten verteilen.
Und die Kärtchens sind eine tolle Begleitung dafür.
Ich habe für Euch ein Tutorium für die Kärtchen vorbereitet. Einfach HIER klicken dann werdet Ihr automatisch zum Tutorium umgeleitet.

As a little treat for my dearest on that special day, I've made this chocolate hearts lollipops.
And these gift tags are just perfect for these sweet treats.
I also have a tutorial for these tags. Please, just click HERE to the tutorial.




Vielen Dank fürs Vorbeischauen und ich wünsche Euch viel Spaß.
Thank you for visiting my blog and happy crafting.

Kommentare:

  1. Hi Tanti! These look Yummy! and your jars are so sweet! A wonderful Valentine gift! I have so enjoyed your blog this morning - lots of pretty designs, so I've become your newest google follower! hugs, de {Creative Smiles}

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hi Donna! Very nice to meet you. Welcome and thank you for your massage. I'm also following your fabulous blog now.
      Hugs.

      Löschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti