The posts in this blog are in german and english.

Freitag, 14. Februar 2014

Neue Challenge bei Fairy Tale Challenge.

Hallo Ihr Lieben,
Fairy Tale Challenge hat wieder eine neue Challenge für Euch.
Das Thema ist „Rahmenkarte“.
Der Sponsor dieser Challenge ist „Robyn's Fetish“. Und wir Designteam Mitglieder bekommen ein paar gratis Digi-Stempel für unsere Projekte. Juchuu!!
Und hier ist mein Beitrag für diese Challenge.

Hi everyone.

Fairy Tale Challenge has a new challenge for you today.

The challenge's theme for the next two weeks calls“A Frame Card“.

Our sponsor this time is „Robyn's Fetish“. And they give us design team members three free digi stamps to use on our projects. Yaaayyy!!

And this is my take on this challenge.



Ich gebe zu, diese Challenge ist etwas schwierig für mich, da ich noch nie mit einer Rahmenkarte beschäftigt war. Also habe ich hier nur eine ganz simple Rahmenkarte kreiert.
Ich hoffe es gefällt Euch und vielen Dank für's Vorbeischauen.

Well, I have to say that this challenge is not so easy for me. Because I've never use a frame card before. So I've just created this simple frame card for this challenge.

I hope you like it and thank you for visiting my blog.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti