Freitag, 3. Januar 2014

Neue Challenge bei Fairy Tale.

Hallo Ihr Lieben,
ich hoffe Ihr habt Euch schon von dem ganzen Feiern erholt. Bei mir ist es noch nicht so ganz vorbei. Ich habe noch eine Feier, die ich organisieren muss. Heute hat nämlich meine Tochter Geburtstag.
Aber bevor es alles los geht, möchte ich ganz schnell eine Challenge ansagen.
Denn heute fängt die erste Challenge in diesem Jahr bei Fairy Tale an.
Das Thema ist „Recycling“.
Ich habe für dieses Thema eine Konservendose in einen...

Hi everyone.
I hope you all have recovered from all the celebrations. I'm not quite finish with the party. I still have one celebration left that I have to manage. Because today is my daughter's birthday.
But before the party goes up I want to write a quick post about the first challenge in this year. The challenge goes over at Fairy Tale. It calls „Recycling“.
This is my inspiration for you.
I 've turned this old can in to.....


Stiftbehälter verwandelt.
a cute markers or pens container.



Die Motive sind aus einer Stempelserie von Imaginisce. Ansonsten habe ich Papierschnipsel und Washi Tapes verwendet.

I used the stamp images from Imaginisce, Washi Tapes and all the pattern papers I used are scraps from my stash.









Ich hoffe es gefällt Euch und vielen Dank für's Vorbeischauen.
I hope you like it. Thank you for visiting my blog.

Kommentare:

  1. Really cute! I have a hard time with altered items and you made this look so easy!

    AntwortenLöschen
  2. This looks really fabulous! I love how you altered the tin and the images are so adorable.

    Hugs,
    Larissa

    AntwortenLöschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti