The posts in this blog are in german and english.

Dienstag, 7. Januar 2014

My second publication.

Hallo Ihr Lieben,
ich habe noch eine tolle Neuigkeit, die ich Euch jetzt sagen möchte. Meine zweite Veröffentlichung ist da. Dieses mal ist bei dem Online-Magazin "Let's Get Sketchy". Ihr könnt mein Werk auf Seite 42 sehen.
Ich bin so überglücklich darüber.
Schaut mal rein. Die Zeitschrift ist voll mit tollen Inspirationen.
Ich wünsche Euch viel Spaß.

Danke für's Vorbeischauen.

Hi everyone.
Today I have another great news to tell. My second pucblication is there. This time is on an online magazine "Let's Get Sketchy" You can see my work on page 42. I'm so excited about it.
You have to take a look at this magazine. It's full of amazing inspirations.
So have fun.

Thank you for visiting my blog.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti