Sonntag, 12. Januar 2014

Mein erstes DT-Projekt für Scrap Our Stash.

Hallo Ihr Lieben,
heute möchte ich Euch ein Layout zeigen. Es ist mein erster DT-Beitrag für Scrap Our Stash.
Die erste Challenge in diesem Monat ist ein Countdown.
Es heißt wir müssen ein Layout kreiern und dazu müssen wir Artikel nach einer Countdown-Liste verwenden.
- 5 gleiche Artikel
- 4 gleiche Artikel
- 3 gleiche Artikel
- 2 gleiche Artikel
- 1 Rub On.
Außerdem müssen die Artikel fertige Scrap-Produkte sein, also nicht selbst hergestellte.

Hi everyone.
Today I have a layout to share. It's my first DT project for Scrap Our Stash.
This month's first challenge is the countdown stash challenge.
Create a layout and you must add the following materials:
- (5) of one item
- (4) of another item
- (3) of one more item
- (2) of yet another item and
- (1) Rub On.
All items used for the countdown must be PREMADE / PACKAGED scrap products.


Für mein Layout habe ich
- 5 Motivpapier von Mambi,
- 4 Knöpfe,
- 3 Wood Veneer von Studio Calico und sonstiges.
- 2 Tags von Roobee und
- 1 „Blatt“ Rub On ( Oben auf der linken Seite).
Verwendet.

For my page I used:
(5) Pattern Papers from Mambi
(4) Buttons
(3) Wood Veneers from Studio Calico and others
(2) Tags from Roobee
(1) „Leave“ Rub On.





Ich hatte ein kleines Problem mit dem Rub On gehabt. Ich hatte es erst einmal verwendet und seitdem nie wieder ein Rub On gekauft.
Also musste ich ziemlich lange nach dem Rest von meinem Rub On suchen. Zum Glück habe ich es gefunden.

I had a little problem with the Rub On. I've only used it once in my life. And I haven't bought one since then. So I had to grab deep in to my stash to find my left over. And there it is my leave rub on the upper leftside of my page.


Ich würde mich freuen wenn Ihr mitmachen könnt.
Für mehr tolle DT-Inspirationen geht direkt zum Scrap Our Stash Blog.
Vielen Dank fürs Vorbeischauen.

I hope you could find a time to play with us this month.
For more amazing DT inspiration please visit Scrap Our Stash blog.
Thank you for visiting my blog.

Materialliste:
Papier und Chipboard-Embellishments: Mambi.
Tag: Roobee.
Alphabetsticker: AC Thickers.
Wood Veneer: Studio Calico.
Washi Tapes: Paper Poetry und Depot.
Sonstiges: Knöpfe, Rub On, Tag, Wood Veneer, Twine.

Kommentare:

  1. wow! ABSOLUTELY POSTIVELY gorgeous!! Love all the earthy tones, the gorgeous picture x 10 and of course the wood veneer is the final added touch! Kate (SOS DT)

    AntwortenLöschen
  2. Very pretty layout! love that cute little veneer piece

    AntwortenLöschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti