Dienstag, 21. Januar 2014

Mein erster DT-Beitrag für Stick It Down.

Hallo Ihr Lieben,
Heute habe ich eine neue Challenge für Euch. Es ist die dritte Challenge bei "Stick It Down" in diesem Monat.
Eigentlich gibt es dort jede Woche unterschiedliche Challenge bassiert auf einem Sketch.
1. Woche ist eine Sigle-Page-Layout-Challenge.
2. Woche ist eine  Karten-Challenge.
3. Woche ist wieder eine Single-Page-Layout-Challenge.
4. Woche ist eine Double-Page -Layout-Challenge.
Aber ich bin dafür nur für die dritter Woche zuständig.
Also hier ist mein Layout.

Hi everyone.
Today I have a new challenge for you. It's the third challenge of January over at "Stick It Down".
Actually every month we have four different  challenges based on a sketch.
The first week of the month is a single page layout challenge.
The second week of the month is a card challenge.
The third week of the month is again a single page layout challenge.
The fourth week of the moth is a double page layout challenge.
But I only appropriate to the third challenge.
So here is my layout.



Hier ist der Sketch.
Here is the sketch.


So, ich werde mich freuen wenn Ihr mit uns mitspielen könnt. Für mehr Info bitte geh direkt zu Stick It Down Challengeblog.

Well, I hope you could find a time to play with us. For more information to the challenges please visit 
"Stick It Down" challenge blog.

Materialliste:
Cardstock: American Crafts.
Motivpapier: K&Company und Schnipsel.
Gesso.
Wolken-Chipboard: Studi Callico.
Stempel: Poulain.
Stamp Ink: Staz On.
Sonstiges: Washi Tape, Twine, Zahnstocher, Tag, Sticker, Knopf. 

1 Kommentar:

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti