The posts in this blog are in german and english.

Mittwoch, 1. Januar 2014

Frohes Neues und Child's Play Challenges DT

Hallo Ihr Lieben,
ich wollte Euch erstmal ein Frohes neues Jahr wünschen und in diesem neuen Jahr habe auch schon eine tolle Neuigkeit.
ich bin ab heute offiziell ein Designteam-Mitglied bei dem Child's Play Challenges Blog.
Ich freue mich so sehr darüber.
CPC ist ein Scrapbook-Layout Challenge-Blog inspiriert von Kinderbücher, Bastelmaterialien, Kinderfilme und Spielsachen.
Am besten kommt Ihr rüber zum Child's Play Challenges-Blog um mehr über die Challenges zu erfahren.

Vielen Dank für's Vorbeischauen. Und ich freue mich wenn Ihr bei den Challenges dort mitmachen könnt.

Hi Everyone.
First of all, I'd like to wish you all a Happy New Year.
And in this new year I already have a good news to tell.
I'm now officially one of the Child's Play Challenges Design Team member. I'm so excited to be in this team. 
CPC is a scrapbook layout challenge blog inspired by classic toys, children books, kids movies and classic craft materials.
Well, I think you should make a visit to Child's Play Challenges blog, to get more information about the challenges.

Thank you for visiting my blog and I hope you could find a time to join us in our challenges there.







Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti