The posts in this blog are in german and english.

Sonntag, 8. Dezember 2013

Weihnachts-Scrapbook-Layout.

Hallo Ihr Lieben,
es ist wieder Zeit für eine neue Challenge. Denn heute ist Sonntag und Lasting Memories hat ein neues Thema für diese Woche. Das Thema ist „Rot, Grün und Weiß“.
Hier ist meine Inspiration für Euch.

Hi everyone.
It's time again for a new challenge. Cause it's Sunday and Lasting Memories has a new theme for this week. It called „ Red, Green and White“.
Here is my inspiration for you.


Ich habe noch die ausgestanzten Papierreste von meiner Geschenkbox dazu geklebt. Weil sie zum Wegschmeissen zu schade sind.

I also added the negative cut from my giftbox to my page. I thought it's too bad to waste them.


Aus einem Motivpapier habe ich Geschenkmotive ausgeschnitten und ich habe darunter einige Bilder 3D-Klebepads geklebt um einen räumlichen Effekt zu erzeugen.

I cut from a pattern paper some gift box images and put under some of the image 3D pads for a little dimention.




Ich hoffe, es gefällt Euch. Vielen Dank für's Vorbeischauen.

I hope you like it and Thank you for visiting my blog.

Materialliste:
Cardstock: American Crafts.
Motivpapier: S.E.I. Holiday Cheer Kolektion.
Papierblumen: Rico Design.
Brad: Rico Design.
Metalrahmen: Crea Motion.
Sonstiges: Bänder, Nadel, Paper clip, Sticker.

Kommentare:

  1. so resourceful to reuse the negatives .Adorable layout

    AntwortenLöschen
  2. Awesome LO! Love your use of the negatives! Love all your embellishment clusters.

    AntwortenLöschen
  3. Terrific use of the colors! Love all the embellies!

    AntwortenLöschen
  4. Love the circles cut out of the paper strips!

    AntwortenLöschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti