Sonntag, 15. Dezember 2013

"Making Our Snowman" Scrapbook-Layout.

Hallo Ihr Lieben,
hier bin ich wieder mit einer neuen Challenge bei Lasting Memories.
Das Thema für diese Woche ist „Anhänger“. Wir müssen auf unserem Layout einen Anhänger hinzufügen, egal aus welchem Material.
Hier ist meine Inspiration für Euch.

Hi everyone.
Here I am again with a new challenge from Lasting Memories.
The challenge theme for this month calls „I'm Charmed“. You should add a charm on your layout.
And here is my inspiration for you.


Hinter diesem Foto habe ich einen Raum für meine versteckten Notizen freigelassen. Man schließt es mit dem Metallpfeil, der mit einem Brad befestigt worden ist, ab.

I created this flap behind the photo to hide my journaling and added this metal arrow to close it.


Und hier ist mein Metallanhänger.

And here is my charm.





Ich hoffe es gefällt Euch und vielen Dank fürs Vorbeischauen.

I hope you like it and thank you for visiting my blog.

Materialliste:
Cardstock: American Crafts.
Motivpapier, Stickers, Chipboard embellishments: S.E.I. Holiday Cheer Kollektion.
Alphabet: Cuttlebug.
Washi Tapes: Paper Poetry.
Gesso.
Sonstiges: Knöpfe, Twine, Charm, Buchstaben, Schneeflocken-Sticker.


Kommentare:

  1. So adorable, love all the snowmen and the hidden journaling is great

    AntwortenLöschen
  2. I love your idea with the arrow and hidden journaling. That is neat! Great LO!

    AntwortenLöschen
  3. Boy, that is alot of snow! Love your colors and the charm!

    AntwortenLöschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti