Sonntag, 22. Dezember 2013

Frohe Weihnachten.

Hallo Ihr Lieben,
in ein paar Tagen ist Heiligabend. Bei mir ist im Moment etwas Hektik. Denn Heiligabend kommt unsere gesamte Familie zu uns um Weihnachten zu feiern. Ich muss noch so viel machen aber ich habe trotzdem eine Challenge für Euch von Lasting Memories. Es wird die letzte Challenge sein für dieses Jahr. Das Thema ist „ Jetzt kommt der Weihnachtsmann“.
Und hier ist meine Inspiration für Euch.

Hi everyone.
In a couple of days is Christmas eve. I'm very busy at the moment, cause the whole family will come to us on christmas eve to celebrate christmas. There is still a lot to do in the house but anyway I have a challenge for you today over at Lasting Memories. It will be our last challenge for this year. The challenge's theme calls „ Here comes Santa“.
And here is my inspiration for you.




Hier habe ich eine versteckte Journalingkarte. 
I added a pull out journaling card again.


Mit diesem Post, ich wünsche Euch Allen ein gesegnetes Weihnachtsfest und ein guten Rutsch ins neue Jahr.
Ich bin im Januar 2014 wieder da mit neuen Challenges. Also, ich hoffe, dass Ihr mich wieder besuchen werdet, um zu sehen, was ich demnächst kreiere.
Vielen Dank für's Vorbeischauen und bis bald.

With this post I wish you all
A Merry Christmas and a Happy New Year.
I will be back in January 2014 with the new challlenges. Hope you will come to visit my blog again next year. To see my new creation for those challenges.
Thank you for visiting my blog and see you soon.

Materialliste:
Cardstock: American Crafts.
Motivpapier, Chipboard Embellishments und Sticker: S.E.I. Holiday Cheer Kollektion.
Ticket: Tim Holtz.
Alphabet: Cuttlebug.
Stempel: Rico Design.
Stamp Ink: Staz On.
Sonstiges: Bänder, Doily, Tag, Paper Clip, Washi Tape.

Kommentare:

  1. Hi Tanti! Love this and I keep forgetting about using staples on my layouts, which is perfect for those little tickets! Very cute!!

    AntwortenLöschen
  2. Lovely layout. Like the tags and extra touches

    AntwortenLöschen
  3. Awesome LO! I love that you tucked a hidden tag.

    AntwortenLöschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti