The posts in this blog are in german and english.

Sonntag, 27. Oktober 2013

"Gotcha!" Scrapbook Layout.

Hallo Ihr Lieben,
ich hoffe Ihr hattet ein schönes Wochenende. Heute fängt eine neue Challenge bei LastingMemories an. Das Thema für diese Woche ist „Journaling oder Notizen“.
Wir wollen Notizen auf Eurer Scrapbookseite sehen. Egal ob es eine Handschrift ist, oder etwas Ausgedrucktes. Erzähl uns eine Geschichte.
Dieses Layout dokumentiert den Moment wo meine Kinder während unseres Urlaubs gespielt haben.
Hier ist meine Seite.

Hi everyone.

I hope you had a wonderful weekend. Today starts a new challenge over at Lasting Memories. It's about journaling.

We want to see some note on your scrapbook page.

My LO documents a precious moment where our kids played during our holiday at the beach.


Ich habe die Geschichte für dieses Foto auf eine Ausziehkarte geschrieben, die ich hinter dem Transparentpapier versteckt habe. Ich mag diesen transparenten Effekt sehr gerne. Es macht die Seite interesanter.

I wrote the story on a pull out journaling card and hided it behind the vellum. I just love this transparency effect. It makes the page look more interesting.


Ich wurde auch von der„1,2,3 Get Scrappy“ Challenge inspiriert.
Ich habe mich für Chipboard, Pailletten und Naht entschieden.
Mein Chipboards sind die Fotoecken und der Title.

I was also inspired by„1,2,3 Get Scrappy“ Challenge.

I chose Chipboard, Sequin and stiching.
Chipboards I used are the title and the photo corner.



Hier sind die Pailletten und die Naht.
Ich habe das Transparentpapier auf den Cardstock genäht. Und habe eine Seite offen gelassen um meine Notizen zu verstecken.

And here are the sequins and.my stiching.

I sew the vellum to cardstock and make it a pocket for my journaling card.


Ich hoffe, es gefällt Euch.
Vielen Dank fürs Vorbeischauen.

So, I hope you like it.

Thank you for visiting my blog.

Materialliste:
Cardstock: Folia
Motivpapier: AC- Dear Lizzy,Crate Paper, Me and My Big Ideas, AC- Dear Lizzy.
Journaling-Karte: American Crafts-Dear Lizzy.
Bingokarte:  Simple Stories.
Chipboard-Buchstaben: Thickers.
Büroklammer: IKEA.
Ticket: Tim Holtz.
Bakers Twine.
Gesso.
Sonstiges: Chipboard-Fotoecken, Faden, Acrylfarbe, Pailletten, Knopf.



Kommentare:

  1. Love how you hid the journaling! The title is just perfect too!

    AntwortenLöschen
  2. Gorgeous LO! Love the hidden journaling ! Thanks for joining us @ 123Get Scrappy.

    AntwortenLöschen
  3. What a great layout! I love the hidden journaling also! So glad you joined in the fun over at 123 Get Scrappy!

    AntwortenLöschen
  4. So cute. Adorable photo and such lively colors to bring it all together

    AntwortenLöschen
  5. Tanti, such fun colors and fantastic pic!

    AntwortenLöschen
  6. I like the vellum over the journaling! You're right, it adds interest! Just lovely!

    AntwortenLöschen
  7. WOW this is super cool, Love this thanks for joining us at 123 Get Scrappy

    AntwortenLöschen
  8. This is a fun page! Thanks for playing along at 1-2-3 Get Scrappy!

    AntwortenLöschen
  9. Beautiful layout!! Love the hidden journaling!! Thanks for joining us at 123 Get Scrappy!!

    AntwortenLöschen
  10. This is such a cute layout! Great job! Thanks for joining us at 123 Get Scrappy!

    AntwortenLöschen
  11. oooooo, LOVE the hidden journaling and using vellum. This LO is awesome!

    AntwortenLöschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti