Freitag, 13. September 2013

Mix Media Grußkarte.

Hallo Ihr Lieben,
das Challenge-Thema bei Fairy Tale für die nächste 14 Tage ist „Zeitungspapier + Buchseiten“.
Bei dieser Gelegenheit habe ich etwas ausprobiert. Ich habe eine Mix-Media-Karte kreiert.
Ich habe diese Technik normalerweise auf meiner Scrapbookseite oder in meinem Art Journal verwendet. Aber ich finde damit kann man auch tolle Karte erschaffen.
Also hier ist sie.

Hi Everyone.

The next challenge at Fairy Tale is to use newspapers or book pages on your project.

My inspiration to you is this mix medium greeting card. I've used this technique only on scrapbook pages or art journal. But I thought you can also make some great cards with it. So I decided to try it out.

And here is the result.




Diese Karte würde auch von "Just Add Frames" Challenge bei Just Add Ink inspiriert.
Ich hoffe sie gefällt Euch.
Vielen Dank fürs Vorbeischauen.
I hope you like it.

Thank you for visiting my blog.

Materialliste:
Buchseite und Papierschnipsel.
Dymo.
Bakers Twine.
Gesso.
Disstress Ink.
Stanzschablone: Cuttlebug.
Stempel Ink: StazOn.
Stempel: Rico Design.

Kommentare:

  1. Dein Kärtchen ist einfach ein Traum liebe Tanti! Ich kann mich kaum satt sehen. So viele kleine Details, die Karte sieht aus wie ein echtes Kunstwerk! Liebe Grüße, Bianca

    AntwortenLöschen
  2. Subtle use of frames here with the drawn borders and the framed text. Thanks for playing along with our challenge this week at Just Add Ink.

    AntwortenLöschen
  3. The texture and mix of patterns look great and I do love the twine trail for the plane! Thanks for joining us at Just Add Ink.

    AntwortenLöschen
  4. This is a very cute card, Tanti. I just love those clouds! Thanks for playing along with us at Just Add Ink this week. :)

    AntwortenLöschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti