Sonntag, 29. September 2013

LM-Challenge gerade und ungerade Zahl

Hallo Ihr Lieben,
ich hoffe Ihr hattet ein schönes Wochenend. Ich bin heute ein bisschen spät dran mit dieser Post, weil ich beim Schulbazar war. Ich habe dort mit meiner Freundin die zu klein gewordene Kleidung meine Kinder verkauft. Na ja, ich habe zwar nicht so viel verdient weil die Sachen meistens nur für 1 Euro oder weniger verkauft werden, aber es ist für mich die Chance meine Freundin wieder zu sehen und dass die Sachen loszuwerden.

So, für die Challenge beiLasting Memories diese Woche müssen wir eine ungerade Menge von Verzierungen und eine gerade Menge von Fotos verwenden. Es heißt, für die Verzierungen müssen wir zum Beispiel nur eine Sache oder nur 3 Sachen oder nur 5 Sachen usw. (ungerade Zahlen) verwenden. Und wir müssen nur 2 Fotos oder nur 4 Fotos oder 6 Fotos usw. ( gerade Zahlen) verwenden.

Auf meiner Seite habe ich 2 Fotos und 9 Verzierungen verwenden.
Bingokarte, Washi Tapes, Garn, ein Knopf, mini Polaroidrahmen, Metallrahmen, ein Ranken-Stanzteil, eine Büroklammer mit Band und ein Klammer-Stanzteil.


Hi Everyone,

I hope you all had a nice weekend. I'm a bit late with my post today. I was on the second hand bazar at school. My best friend and I sold some of the children clothes and toys there. We didn't earn much money though. Because I sold the things only for one Euro or less each. But the important thing is that I could see my best friend again and all the clothes and toys are gone for good.

And now let's come to our challenge. At Lasting Memories you have to use on your LO odd numbers of embellishments and even numbers of photos.

On my page I used two pictures and nine pieces of embellishments.
A bingo card, a paper clip with ribbon, washi tapes, yarn, a button, mini polaroid frame diecut, metal frame, a swirl diecut, and a bracket diecut.
( Title Translation: "I See you" )

Für den Hintergrund habe ich selbstgemachten Glimmer-Mist gesprüht. Es ist mein erster selbsgemachter Glimmer-Mist. Man kann den Schimmer im Foto nicht so gut erkennen aber ich bin sehr zufrieden mit dem Ergebnis.
I sprayed my homemade glimmer mist at the background. It's my first homemade glimmer mist. You can't see the glimmer on the picture but it's there and I'm satisfied with the result.





Wir werden uns freuen wenn Ihr bei dieser Challenge mitmachen könnt.
Vielen Dank fürs Vorbeischauen.

I hope you can find a time to play with us.

Thank you for visiting my blog.

Materialliste:
Motivpapier: Dear Lizzy American crafts, Me and my big ideas, Dovecraft, Depot.
Bingokarte: Simply Stories.
Stanzschablone: Sizzix, Szzix Framelitz, Quick Kutz.
Metalrahmen: Creativ Memory.
Stempel: All Aboard Papeemania, Rico Design.
Wasserfarben.
Washi Tapes.
Sonstiges: Knopf, Garn, Paper Clip, zigzag Band, selbstgmachter  Glimmermist.

Kommentare:

  1. AWESOME LO! I love that you are able to incorporate 9 different embellishments so seamlessly. NICE!

    AntwortenLöschen
  2. Tanti, this is awesome and love all the extras!

    AntwortenLöschen
  3. Amazing as always! Thank you for playing along with us at Embellish Me Happy!

    AntwortenLöschen
  4. Looks awesome love the chevron feel to the washi tapes etc, thanks for joining in this month's JAI Scrap challenge- ruthy

    AntwortenLöschen
  5. Awesome Layout! Love the colors. Thanks for playing along:)

    AntwortenLöschen
  6. Gosh...so fun to look at. Lots different embellies. Cute photo and cute title!!

    AntwortenLöschen
  7. Omgosh - I love this! Love that pic! How fun is this LO!

    AntwortenLöschen
  8. Love it. What a great page. I love the paint splatters. Thanks for joining us this month over at Embellish Me Happy.

    AntwortenLöschen
  9. love how you clustered your embellishments!!!

    AntwortenLöschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti