Sonntag, 22. September 2013

Familienurlaub.

Hallo Ihr Lieben,
ich hoffe Ihr seid alle gesund und munter. Ich bin nämlich pünktlich zur Wochenende richtig krank geworden. Ich bin dick erkältet. Mit allem drum herum. Deswegen schreibe ich heute nur einen ganz kurzen Post über die Challenge bei Lasting Memories.
Das Thema dieser Woche ist „ Familienurlaub“
Und hier ist mein Layout über unseren Besuch im Marineland bei Nizza, Südfrankreich.

Hi Everyone,
I hope you are all doing well because I'm feeling really ill today. I've got this flu just right on time for the weekend. Isn't that great :(
So I'll write this post about the new challenge at Lasting Memories just as short as possible today.
The theme for this week is „Family Vacation“.
Here is my layout about our vacation in Nice, south France. We're visiting the Marineland there with an orca show. 


Hier habe ich noch die Tickets aufbewart.
I also added the tickets from the park to my LO.




Also, ich glaube ich muss mich jetzt ausruhen.
Vielen Dank fürs Vorbeischauen.

Well, I think I'm going to take a rest now.
Thank you for visiting my blog.

Materialliste:
Cardstock: American Craft.
Motivpapier: Folia, My Momenta.
Washi Tapes.
Bakers Twine.
Stanzschablone: Sizzix Framelitz.
Gesso.
Sonstiges: Sticker, Buchstaben, Geschenkbänder, Wasserfarbe.

Kommentare:

  1. Sorry you are ill. Feel better soon. Love the layout, my girls love orcas.

    AntwortenLöschen
  2. Sorry you are not feeling well but that didn't affect your creativity!

    AntwortenLöschen
  3. Wie wunder, wunder schön! Du machst immer so tolle Layouts und deine Fotos sind auch einfach klasse. Die sind es Wert so schön gescrapt zu werden. Liebe Grüße, Bianca

    AntwortenLöschen
  4. So sorry you are feeling ill:) Hope you feel better soon. I love how you added the tickets:) I'll have to keep that in mind for future layouts:)

    AntwortenLöschen
  5. No fun being sick! Hope you are feeling better! Great LO, love your use of the polaroid frame.

    AntwortenLöschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti