Sonntag, 25. August 2013

Etwas neues bei LM Challenge.

Hallo Ihr Lieben,
Ich bin wieder da mit einer neuen Challenge. „ Probiere Etwas Neues“ ist das Thema beiLasting Memories für diese Woche.
Auf meinem Layout ist unser Sohn zu sehen. Kaum kann er mit dem Fahrrad fahren, schon wollte er etwas anderes ausprobiert. Nämlich Skateboardfahren wie sein Papa. Ich würde sagen fürs erste Mal kann er aber schon sehr gut damit fahren.
Das ist ein Beispiel wie ich diese Challenge interpretiert habe.

Hi Everyone.
I'm back again with a new challenge. The Lasting Memories DT want you to „Try Something New“ this week.
On my LO is our son. It was just a few days ago since he'd learned how to ride a bike without training wheels. And then he wanted to try something completely new, Skateboarding. He wants to be just like his dad. I think he did great on that first day. 
That was one example how I interpreted this Challenge.

 

Anderes Beispiel für diese Challenge: Ihr könnt eine neue Scrap-Technik auf euer Layout anwenden.
Ich habe auch für meine Layout eine neue Technik ausprobiert. Ich mag Washi Tapes sehr gerne. Sie sind fast überall in meinem Layout zu sehen. Aber zum ersten Mal habe ich Washi Tapes benutzt um etwas zu verkleiden. In diesem Fall ist es dieser Diarhamen.

The other way: You can also show us on your layout a new scrap technique.
I love Washi Tapes. You can see these beautiful tapes on almost all my pages.

But it is the first time I used it as an overlay of something. In this case it's this slide frame.

Und mehr Detail.
And more details.


Mit diesem Layout möchte ich auch beim About A Boy Challengeblog "Anything Goes" mitmachen.
Also, ich hoffe Ihr könnt mit uns diese Woche mitspielen .
Danke fürs Vorbeischauen.
So, I hope you could play with us this week.

Thank you for visiting my blog.

Materialliste:
Motivpapier: Echo Park, Rico Design.
Sticker: Sticko.
Knöpfe: Gorjuss.
Bakers Twine.
Motivstanzer: Fiskars.
Stanzschablone: Cuttlebug.
Washi Tape.
Sonstiges: Geschenkband, Knöpfe, Tag, Paper Clip,Eyelets, Diarahmen.

Kommentare:

  1. I used washi tape for the first time on a layout. Now I'm going to have to trty using it on other items to make custom ebellishments

    AntwortenLöschen
  2. I LOVE washi tape and I love using it to make custom embellishments. Great idea to use it to create a frame. Love it!

    AntwortenLöschen
  3. I love that slider frame. Cool idea. I am in love with this layout!

    AntwortenLöschen
  4. What a fun page!!! So glad you joined us over at About A Boy!!

    AntwortenLöschen
  5. Great page. i like how you showed us all the details. Thanks for playing along at About a Boy

    AntwortenLöschen
  6. I just love the LO of your LO! The colors are great!

    AntwortenLöschen
  7. Super cute layout!! And yay.. another use for Washi. I used it for the first time ever on my layout. Just love all of your fun things on here. Buttons, stickers and of course your frame washi overlay.

    AntwortenLöschen
  8. Das ist ein super tolles Layout Tanti! Die kleinen Details finde ich besonders klasse. Ich habe auch 3 schon etwas größere Skater zu Hause ;o) Jetzt sollte ich wirklich auch mal ein Skater Layout mit den vielen Fotos für mein Album machen. Liebe Grüße, Bianca

    AntwortenLöschen
  9. What a cute page! Love those wee skateboards and how the real one is just almost as big as he is! :) Thanks for playing along with us at About A Boy!

    AntwortenLöschen
  10. Great take on the challenge, thanks for joining us at AAB!

    AntwortenLöschen
  11. So many cute embellishments and love how you arranged the photos! Thanks for playing along with us at AAB! :)

    AntwortenLöschen
  12. Very nice job! Thanks for playing with About a Boy

    AntwortenLöschen
  13. Oh, very cool idea with the Washi tape and what a talented young man!! That is awesome that he's such a go-getter with his sports! Awesome LO this week and love both your takes on it!

    AntwortenLöschen
  14. Great layout and love the photos. hanks for playing along with us at AAB.

    AntwortenLöschen
  15. Very cute! What a brave little dude!

    AntwortenLöschen
  16. Nice page! Thank you for playing at About a Boy!

    AntwortenLöschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti