Samstag, 15. Juni 2013

My 2nd Guest Designer Project for SOS.

Hallo Ihr Lieben,
Heute zeige ich Euch mein zweites Gastdesigner-Layout für Scrap Our Stash dieser Monat.
Es ist eine Sketch-Challenge plus einpaar Bedingungen. Wir müssen dazu Twine, fertig Tag, und außer das Hintergrundpapier müssen wir dafür nur Schnipsel verwenden.

Ich wollte schon lange eine Seite für diese Bilder scrappen. Ich habe aber nicht idee wie ich es machen soll. Und dieses Sketch ist genau das richtige für diese drei Fotos.
Auf dem Foto ist unsere kleiner Mann der zum ersten Mal ohne Stützräder Fahrrad gefahren ist.
Und hier ist mein Layout.

Hi everyone.
Today I'll show you my second guest designer project for Scrap Our Stash.
It's a Sketch Challenge.     
We have to create a layout with the sketch below and use scraps only (except for background). We must also add either a pre-made tag or pre-made journaling card, and twine or jute.

I've always wanted to make a LO for these pictures but I couldn't find the right way to scrappt it.
This awesome sketch is just the perfect one to show case my photos. I've really had a lot of fun making this page.
And here is my Layout.



My pre-made Tag.


Alle meine selbsgemachte Papierverzierungen auf dieser Seite sind aus Schnipsel.
All the paper embellishments on this page are cut out of scraps.



Hier ist das Sketch von Brenda Ragsdale.
Here is the Sketch from Brenda Ragsdale.
Hintergrundpapier: Rico Design.
Schnipsel (scraps).
Tag: Roobee.
Bakers Twine.
Stempel: We R Memory Keepers, Sizzix Framelitz.
Embossingpulver: Heindesigns.
Stempel Ink: Topp Boss, Staz On.
Stanzschablone: Sizzix Framelitz.
Tagrahmen: Crea Motion.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti