Sonntag, 16. Juni 2013

LM Challenge "Tell Me A Story".

Hallo Ihr Lieben,
hier bin ich wieder mit einer neuen Challenge. Das neue Thema bei Lasting Memories diese Woche ist „Erzähl mir eine Geschichte“. 
Am Anfang wusste ich nicht wie ich dieses Thema interpretieren soll. Aber dann habe ich diese Fotos von meinen Kinder gesehen. Auf dem Foto erzählt meine Tochter ihrem kleinen Bruder aus einem Bilderbuch eine Geschichte. Ich habe gedacht, dass das die perfekte Fotos für dieser Challenge sind.
Also hier ist mein Beitrag.

Hi everyone,
here I am again with another challenge at Lasting Memories. „Tell me a Story“ is the theme for this week. First I had no idea what am I going to do with this theme. But then I saw these pictures. On the pictures you can see my daughter ( 6 years old at that time) read her little brother (6 months old at that time) a story from a book. I think these photos are just perfect for this challenge.
So here is my inspiration for you.


Das ist mein Titel und die Geschichte über diesen Moment habe ich hinter den Gift-Tag geschrieben.
Here is my title and wrote the journaling behind the tag.



Ich hoffe, Ihr könnt bei unserer Challenge mitmachen.
Danke fürs Vorbeischauen.

Hope you can join our challenge this week.
Thank you for visiting my blog.

Designpapier: Echo Park, Karen Foster Design, Dovecraft.
Stanzschablone: Cuttlebug.
Tag: Roobee.
Bakers Twine.
Washi Tape.
Dymo.
Digi Print: RebeccaB.
Stanzer: Fiskars.
Sonstiges: Knöpfe, Geschenkbänder.

Kommentare:

  1. Was für ein tolles Layout! Diese entzückenden Fotos sind es aber auch wert so schön ins Szene gesetzt zu werden. Gefällt mir total gut! Liebe Grüße, Bianca

    AntwortenLöschen
  2. STUNNING LO! Love the colors and the brightness!

    AntwortenLöschen
  3. What prefect photos for the theme. Im totally lovin this LO, the colors are so playful and cheerful and it matches the feeling of the photos. I love your use of washi too.

    AntwortenLöschen
  4. Oh Tanti I just LOVE this layout. Such a bright and happy page:) It does a wonderful job of supporting the photos:) Well done!

    AntwortenLöschen
  5. Oh my gosh! How CUTE is this!! I love the colours, the photo's...everything! This an awesome page!! Thanks for sharing your story!

    Karen LMDT

    AntwortenLöschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti