Mittwoch, 1. Mai 2013

Top 3 at SOS, Featured at AAB and a Guest Designer project at CPC.

Hallo Ihr Lieben,
in diesem Monat darf ich wieder beiChild's Play Challenges-Blog als Gastdesignerin mitgestalten.
Das erste Challengethema für diesen Monat ist „Seil springen“.
Ich habe leider kein Foto über Seil springen. Also nehme ich einfach das Wort „Seil“ zur Inspiration. Ich habe Fotos von meiner Tochter, die gerade klettern, genommen weil darauf viele Seile zu sehen sind. :D
Hier also was dabei heraus gekommen ist.

Hi Everyone,

this month I have the chance to be a guest designer again at Child's Play Challenges.
The first challenge theme for this month ist „Jump Rope“
I don't have any picture about rope skipping, so I took the word „Rope“ for my inspiration.
These are pictures from my daughter doing free climbing. You can see there are a lot of rope on those pictures. :D
So hier ist my take on this challenge.






I habe meine persönliche Notizen hinter diesem Kreis.
I wrote my private journaling behind this circle.


Außerdem wurde mein Layout „Mylittle Artist“ in dieser Woche beim „About A Boy“ Challengeblog ausgestellt. Und das gleiche Layout wurde vom Designteam bei „ScrapOur Stash“ in die Top 3 gewählt. Ich freue mich sehr darüber und darf jetzt meinem Blog diesen beiden Abzeichen hinzufügen.

By the way, my layout „My LittleArtist“ is featured this week at „About a Boy“ challenge blog. And this layout is also has been choosen by the design team among the top 3 at Scrap Our Stash

I'm so happy about it and now I can proudly add these two badges on my blog.



Danke fürs Vorbeischauen.
Thank you for visiting my blog.


Materialliste:
Motivpapier: Bo Bunny.
Bakers twine
Scraps (Schnipseln)
Brads: Rico Design.
Washi Tapes
Sonstiges: Paperclips, Knöpfe,

Kommentare:

  1. How cool is this! I would never have thought to use a paper clip! I LOVE this!!!!!!! Wow, congrats on all your good news here!!!

    AntwortenLöschen
  2. Awesome layout! Love all the "rope"!

    AntwortenLöschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti