Sonntag, 12. Mai 2013

LM Challenge "Inspired by a TV show".

Hallo Ihr Lieben,
alles Gute zum Muttertag
Wir haben eine neue Challenge bei Lasting Memories. Diese Woche sollen wir uns von einer Fernsehsendung inspirieren lassen. Dies mal ist es nicht so einfach für mich. Ich gucke meistens nur Filme im Fernsehen. Es sind einfach zu viele Filme, dass ich nicht weiß von welchem Film ich meine Inspiration nehmen soll. Also entscheide ich mich für Naturreportagen oder Tierfilme die ich auch sehr gern gucke. Ich wollte schon lange dieses Foto scrappen. Das ist eines meiner ersten Fotos die ich geschossen habe, als ich mit der Fotografie anfing. Natur und Tiere waren schon immer meine Lieblingsmotive als ich noch alleine lebte. Geschossen wurde das Foto noch mit meiner alten analogen SLR Kamera Canon Eos 500.
Und hier ist mein Layout.

Hi everyone!
Happy Mother's day!
We have a new challenge at Lasting Memories with the challenge theme „Inspired by the TV show“.
It's not very easy for me. Most of what I saw on TV are movies. There are too many movies that I don't know where I'm supposed to get my inspiration from. So I choose nature or wildlife channels that I also love to watch and this swan picture is perfect for it.

This is one of my first pictures I shot back day as I started with photography. Nature and wildlife or animals were always my favorite motives before I have my own kids. This photo was shot using my old analog SLR camera Canon Eos 500.

And here is my layout.



Dies mal habe ich ein einfache Scrapbookseite kreiert, weil ich habe gedacht, dass das Papier allein schon was her macht. Also musste ich nicht so viel machen.
This is just a simple page. I don't want to add much things on it because I thought the paper is pretty enough.



Materialliste:
Motivpapier: Folia
Papierblumen: Prima.
Brads: Rico Design.
Stanzschablone: Cuttlebug, Sizzix.
Dymo Etiketten.
Washi Tape.
Sonstiges: Motivstanzer, Perlenmarker, Feder, Buchstaben,Transparentpapier.

Kommentare:

  1. Nature shows rock and so does your layout!

    AntwortenLöschen
  2. You captured the beauty of the Swans in your LO! BEAUTIFUL!

    AntwortenLöschen
  3. Now you went right out of the box here .. love your take on the challenge this week!! Beautiful photo to! Happy Mother's Day to you!

    Karen - LMDT

    AntwortenLöschen
  4. Simple page.. yet so darn BEAUTIFUL!!

    AntwortenLöschen
  5. oooooh, wow, fantastic page. I love the feather! Simply beautiful!

    AntwortenLöschen
  6. Beautiful layout. I the feather on the page makes it feel like the swan swept across your paper before landing in the picture.

    AntwortenLöschen
  7. love the feather and all the bling!!

    AntwortenLöschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti