Sonntag, 19. Mai 2013

Lasting Memories Alphabet Challenge.

Hallo Ihr Lieben,
hier bin ich wieder mit dem neuen Scrapbook-Layout für die neue Challenge bei Lasting Memories. Das Thema für diese Woche ist „Alphabet“.
Ich glaube jeder verwendet genug Buchstaben für sein Project. Zum Beispiel für den Titel. Also könnt Ihr sicherlich bei dieser Challenge mitmachen.
Hier ist mein Beitrag für die Challenge.

Hi everyone.

Here I am again with my new scrapbook page that I made for the new challenge at Lasting Memories. The challenge theme for this week is „Alphabet“. I think all of you use enough alphabet on your project. For example for the title. So, you all can play along with us this week.

Here is my inspiration for you.


I habe die Großbuchstaben „H“ mit meinem Buchstabenstempel von Technique Tuesday gestempelt und ausgeschnitten.
I stamped the big „H“ with my alpha stamp from Technique Tuesday on a pattern paper and cut it out.


Der Schulbus wurde mit meiner Cuttlekids-Stanzschablone gestanzt.
I cut the yellow school bus using my cuttlekids die.





Motivpapier: Rico Design.
Stanzschablone: Cuttlekids, Cuttlebug.
Stempel: Technique Tuesday, Marianne Design.
Washi Tapes.
Sticker: S.R.M.
Schnipseln.

Kommentare:

  1. Stamping on patterned paper has got me inspired to try something new. Cute layout

    AntwortenLöschen
  2. My daughter doesn't like homework, but she loves your layout too!

    AntwortenLöschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti