The posts in this blog are in german and english.

Sonntag, 14. April 2013

"Somewhere in England" LO für Lasting Memories.

Hallo Ihr Lieben,
es ist schon wieder Sonntag. Das heißt eine neue Challenge fängt bei Lasting Memories an.
Das Thema für diese Woche ist „Use Your Stash“. Das heißt Ihr solltet einfach Eure Sachen die Ihr schon zu Hause habt, benutzen.
Und hier ist mein Layout für diese Challenge.

Hi Everyone,

it's Sunday already. This means there's a new challenge at Lasting Memories.

The challenge for this week is to use your stash.

And this is what I came up with.




Ich habe die alte Papierkollektion von DCWV verwendet, die ich vor zwei Jahren in England gekauft habe. 
Die Blumen sind von Petaloo. Die habe auch schon ewig in meiner Bastelkiste.
Die Buchstaben und alle Papierverzierungen habe ich mit meiner Cuttlebug-Stanzschablone aus Papierschnipseln geschnitten. 

I used the old paper collection from DCWV that I bought two years ago in England.
The flowers are from Petaloo. I bought them long time ago and never used them since.
I cut the alphabets and all the paper embellishments out of my scraps using my cuttlebug.




Mein selbstgemachter Schmetterling wurde aus normalen Plastikverpackungen, die ich mit StazOn gestempelt und ausgeschnitten habe, hergestellt.

This is my homemade acetate butterfly. I stamped the butterfly image on a plastic pakaging and I cut it out. 



Ich würde mich freuen wenn Ihr bei der Challenge diese Woche mitspielt.
Danke fürs Vorbeischauen.
I hope you want to share your creation with us this week.

Thank you for visiting my blog.

Materialien:
Designpapier: DCWV.
Stamp Ink: StazOn.
Stanzshcablone: Cuttlebug.
Stempel: Cavallini & Co.
Blumen: Petaloo.
Sonstiges: Scraps ( Papierschnipseln), Geschenkbänder, Plastikverpackung, Paper Clip, Cardstock.



Kommentare:

  1. Oh this is so cute...I love the butterfly!

    AntwortenLöschen
  2. Great papers and such a cute butterfly. So glad you got to so some of your stash

    AntwortenLöschen
  3. Such sweet little intricate detail in this one! Way to work the stash, TantiK!!!
    Blessings,
    Kim xXx

    AntwortenLöschen
  4. Love the butterfly! It's just a lovely layout!

    AntwortenLöschen
  5. I love the lettering that you used. Unique.

    AntwortenLöschen
  6. BEAUTIFUL Tanti!! :) I love the whole feel of this! Great color combo!!

    AntwortenLöschen
  7. Awesome LO! I love the fact that the paper is from England and you created a LO about England, great connection. I love the butterfly!
    TFS!
    ClaireR

    AntwortenLöschen
  8. Oh my goodness .. this is so pretty and love that butterfly. i would never think to add one to my LO, but this is so pretty!!! TFS!

    AntwortenLöschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti