Sonntag, 21. April 2013

"In der Ruhe liegt die Kraft" Layout.

Hallo Ihr Lieben,
die neue Challenge fängt wieder bei Lasting Memories an. Das Thema dieser Woche ist „Inspiriert von einem Zitat“. Ich wurde von diesem Zitat inspiriert „In der Ruhe liegt die Kraft“. Es hat mich immer daran erinnert in stressigen Situationen ruhig zu bleiben. Ich fand, dass das Foto von dem Kater meiner Eltern gut zu diesem Zitat passt. Er ist eigentlich kein ruhiger Kater aber wenn er schläft sieht er so friedlich aus.
Hier ist mein Layout. Ich würde mich freuen wenn ihr bei dieser Challenge mitmacht.

Hi Everyone,
a new challenge begins at LastingMemories today. The challenge theme for this week „Inspired by a quote“. I only know this german quote „In der Ruhe liegt die Kraft“. (Translation: Strength lies in peace). I like this quote because it always reminds me to be calm in stressful situation. I thought the picture of my parents' cat fits well to it. Actually he's not a steady cat but if he sleeps everything looks very peaceful. Hope you want to play with us at Lasting Memories.
So here is my layout.


Ich wurde auch durch zwei anderen Challenges inspiriert.
Zum ersten, „Brad“ Pitt Challenge bei Red Crapet Studio inspiriert. Und hier sind meine Brads. Ich habe sie um meine Stanzblumen zu befestigen.

I was also inspired by two other challenges.
First, the „Brad“ Pitt challenge at Red Carpet Studio. And here are the brads. I used them to fasten my punch flowers.


Noch ein Brad.
Here ist another brad.

 Zum Zweiten, " Button up or show some flair" Challenge bei Southern Girls. Und hier sind meine Knöpfe.   

Second, " Button up or show some flair" Challenge at Southern Girls. And here are my buttons                 


Danke fürs Vorbeischauen.
Thank you for visiting my blog.

Materialliste:
Design Papier: Rico Design, Dovecraft, Scraps (Schnipseln) von unterschiedlichen Herstellern.
Brads: Rico Design.
Knöpfe: Rico Design.
Blumenstanzer: Tchibo.
Alphabet-Stanzschablonen: Cuttlebug.
Blumen: Rico Design.
Bakers Twine.
Sonstiges: Cardstock, Bordüren, Tortenspitzen, Bling.


Kommentare:

  1. Tanti, I adore this soft and sweet layout! That little kitten is adorable and I love the blue....Fabulous job!
    Blessings,
    Kim xXx

    AntwortenLöschen
  2. Beautiful layout and I love your quote!

    AntwortenLöschen
  3. Love the use of brads on your sweet layout! Thanks for playing along at Red Carpet Studio!

    AntwortenLöschen
  4. absolutely love this LO! The quote and the cat are a perfect pair. The picture of the cat is a great reminder to relax and be peaceful. Love the added buttons and brads.
    ClaireR -LMDT

    AntwortenLöschen
  5. Beautiful layout.Thanks for joining us at RCS.
    (:(:smiles:):)

    Robin

    AntwortenLöschen
  6. Really like your quote. All the bits of blue is just perfect and such lovely texture

    AntwortenLöschen
  7. Very beautiful page! so cute! thanks for playing with "SGC" this week. Good luck!

    AntwortenLöschen
  8. great layout! Love the all the brads and buttons!! Thanks for playing along with RCS!!!

    AntwortenLöschen
  9. Awesome layout! thanks for joining us at Southern Girls Challenges!!

    AntwortenLöschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti