The posts in this blog are in german and english.

Sonntag, 28. April 2013

"Hmm..." Scrapbook Layout.

Hallo Ihr Lieben,
bei Lasting Memories fängt Heute eine neue Challenge an. Das Thema für diese Woche ist „ seasons change“. Das bedeutet, wir sollen von den Jahreszeiten inspirieren lassen.
Ich habe den Frühling ausgewählt weil es meine lieblings-Jahreszeit ist und weil ich schon lange die beiden Fotos von meinem Sohn scrappen wollte und dies ist eine gute Gelegenheit dafür.
Also hier ist mein Layout.

Hi Everyone,
Today starts a new challenge at LastingMemories. This week's theme is „ seasons change“
I was inspired by the spring because it's my fave season and  finally I can make a layout for those pictures of my son.

So, here it is.


Ich wurde auch von der „Engeln oder Pfeile“ Challenge bei Scrap it Girl inspiriert. Und hier ist mein Pfeil.
I also inspired from „Angels or Arrows“ Challenge at Scrap it Girl. And this is my Arrow.


Das ist mein selbstgemachter Folien-Schmetterling.
I made this butterfly out of plastic packaging.


Die Blumen sind Stanzblumen. Ich habe vor ein paar Monate einen Multi-Blumenstanzer von Tchibo gekauft und ich liebe es ihn zu benutzen. Ihr könnt ja auf meinem Layout sehen, wie sehr ich dieses Gerät liebe LOL :D
These are punch flowers. I bought a multi flower puncher for a couple of months ago and I love this tool. You can surely see it at my Layout. LOL :D


 Ich habe meine persönliche Notizen für meinen Sohn hinter diesem runden Tag geschrieben.
I wrote my private journaling for my son behind this circle tag.


Die Ranken wurden aus Transparentpapier geschnitten. Ich habe dafür die Stanzschablone von Sizzix benutzt.
The swirls are cut out of vellum using the sizzix dies.


Ich würde mich freuen wenn Ihr bei dieser Challenge mitmacht.
Danke fürs Vorbeischauen.

I'll be glad if you could join our challenge this week.

Thank you for visiting my blog. 

Materialliste:
Motivpapier: Rico Design, Pro Art.
Stanzschablone: Cuttlebug, Crealies und Sizzix.
Motivstanzer: Paper Poetry, Tchibo und Fiskars.
Bakers Twine
Ribbons: Rico Design.
Sonstiges: Knöpfe, Pailleten, Cardstock, Mini-Holz-Wäscheklammer, Paper Clip, Bling.

Kommentare:

  1. Tanti, this is so beautiful! Wonderful and artistic LO!

    AntwortenLöschen
  2. beautiful spring layout. Lovely little flowers, I like how they sseem to flow out from the picture

    AntwortenLöschen
  3. Oh my!!!! What a beautiful LO Tankit. Love the design, banner and flowers, So creative. Love your blog too.
    Thanks for joining us at Scrap It Girl challenge. TFS!!!!
    Huggies
    Rachelle-DT
    xxx

    AntwortenLöschen
  4. ooohhhh.... totally lovin this LO Tanti. Gorgeous colors, love all the flowers and how you clipped a butterfly and tag together.
    TFS!
    ClaireR -LMDT

    AntwortenLöschen
  5. Oh my gosh - stunning! This is beautiful and you've captured every element so well!!! Alot of work went into this and it shows. Gorgeous!

    Karen - LMDT

    AntwortenLöschen
  6. Love this! Those flowers are wonderful!

    Darcy LMDT

    AntwortenLöschen
  7. I like your flowers and the hidden journaling tag...Thanks for taking the Scrap It Girl Challenge!

    AntwortenLöschen
  8. Adorable layout, wow and all those flowers you made! Thanks for entering this month in the angels or arrows challenge at Scrap It Girl.

    AntwortenLöschen
  9. I love this page! Thanks for playing along at Scrap It Girl.

    AntwortenLöschen
  10. Beautiful! Love how you used the arrow and LOVE the flowers! Thanks for playing along with Scrap It Girl!

    AntwortenLöschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti