Mittwoch, 3. April 2013

CPC Gastdesignerin und Top 3.

Hallo Ihr Lieben,
diesen Monat bin ich Gastdesignerin für„Child's Play Challenges“.
Heute beginnt die erste Challenge für diesen Monat. Das Thema dieser Woche ist Matchbox-Autos
Und das ist mein Beitrag für diese Challenge.
Auf den Bildern ist mein Sohn, der mit seinen Matchbox-Autos spielt. Zum großen Teil sind es alten Autos, die schon meinem Mann gehörten.

Hi everyone,
this month I'm a guest designer for Child's Play Challenges.

Today starts the first challenge for this month.. The challenge theme for this week is „Matchbox Cars“. And this is my first guest designer project for this challenge.

On the pictures you can see my son playing with his matchbox cars. Some of the cars were my husband's childhood toys.




Ich habe die Buchstaben mit meinem Cuttlebug gestanzt und geklebt.
I cut the alphabet using my cuttlebug alphabet dies.


Außerdem wurde mein Layout „Robo-Champ“ bei dem gleichen Blog in die Top 3 gewählt.
Es waren nicht so viele Teilnehmer bei dieser Challenge. Aber das mach ja nichts. Ich freue mich trotzdem weil ich für den nächsten Monat wieder als Gastdesignerin mitwirken darf.
Danke an das CPC Design-Team.

By the way, my Layout „Robo Champ“ was chosen by the design team from the same challenge blog among the top 3. There were only a few entries though. But that's ok. I'm happy anyway because I will be their guest designer again for the next month.

Thank you to the CPC design team.



Kommentare:

  1. I'm your newest follower... and I absolutely love this layout! Welcome to the Lasting Memories team!! :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you Michele. I'm so exicited to be a part of this team. :)

      Löschen
  2. I love this layout Tanti! The cars on the bottom add a lot to the layout!

    AntwortenLöschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti