The posts in this blog are in german and english.

Sonntag, 24. März 2013

Top 3 bei LM Challenge # 130.

Hallo Ihr Lieben,
wie Ihr vielleicht gemerkt habt, bin ich in dieser Woche nicht so produktiv. Ich war nämlich mit meiner Familie unterwegs in Berlin. Es war sehr schön dort. Wir haben in dieser kurzen Zeit viel gesehen.
Aber ich bin jetzt wieder da. Das Wetter hier meiner Meinung nach, könnte besser sein.
Ich habe richtig die Nase voll von dieser Kälte. :(

Im Urlaub habe ich erfahren dass mein Layout „De Haan“ von Lasting Memories Design-Team in die Top 3 gewählt worden. Ich freue mich sehr darüber.
Vielen Dank an LM Design-Team!

Hi Everyone,

as you probably have noticed, I didn't post any creative project this week. I was in Berlin with my family.

We had a great holiday there.

But now I'm back. The weather here could be better though.

I just can't stand these cold days anymore. :(



By the way, in the holidays I saw that my layout „De Haan“ has been chosen by the Lasting Memories design team among the top 3. I was so happy about it.

Thank you to the LM design team.

Lasting Memories

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti