The posts in this blog are in german and english.

Montag, 11. März 2013

Spring Gift Tag.

Hallo Ihr Lieben,
heute zeige ich Euch ein Projekt, das ich vorher noch nie gemacht habe. Ein "Gift Tag" oder Geschenkanhänger. Naja ich habe schon mal Tags gescrappt aber immer in Verbindung mit Mini-Alben, Karten oder Scrapook-Layouts. Es hat richtig Spaß gemacht diesen Tag zu kreieren und ich glaube dieser hier wird nicht mein einziger Geschenkanhänger sein. Außerdem es ist eine andere Möglichkeit meine Papierschnipsel zu verbrauchen.
Mit diesem Tag möchte ich die Challenge von „Southern Girls“ mit dem Thema „Tag You're it“ mitmachen.

Hi Everyone,

I want to show you my project that I've never done it before. A tag.

Well actually I have made tags before but only connecting to mini albums, cards and scrapbook layout. I really had a lot of fun making this tag and I think I will make more tags in the future.









Dank fürs vorbeischauen.
Thank you for visiting my blog.

Kommentare:

  1. Gorgeous, love your pinwheel! thank you for joining us this time at Southern Girls for our Tag You're It! Challenge
    Sue xx

    AntwortenLöschen
  2. Oh this is so interesting! Love the pinwheel and the spring colors! Thanks for playing with us at Southern Girls Challenge!
    Carolyn, DT

    AntwortenLöschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti