The posts in this blog are in german and english.

Dienstag, 26. März 2013

"Hello Mr. Duck" Scrapbook Layout.

Hallo Ihr Lieben,
ich habe gestern dieses Scrapbook-Layout gescrappt.
Die Farbpalette für diese Seite habe ich mit den beiden Fotos abgestimmt.

Hi Everyone,
this is my new scrapbook layout that I made yesterday.
I took the Colour palette from the photos for this Layout 


Ich habe das Journaling hinter diesen Tag geschrieben.
Die Ente habe ich mit der Cuttlekids-Schneideschablone geschnitten.
Das Wasser ist eigentlich ein Klammer-Die Cut den ich in meiner Restkiste gefunden habe.

I did the journaling behind this tag.
I used the cuttlekids die to cut this cute duck.
The water is a bracket die cut that I found in my leftover box.





Danke fürs Vorbeischauen und wünscht mir Glück :)
Thank you for visiting my blog and wish me luck :)

Material liste:
Scrapbooking Paper: Rico Design.
Washi Tape.
Bordürenstanzer: Rahyer.
Scraps.
Alphabet-Stanzschablonen: Cuttlebug dies. 
Embellishments : Quick Kutz und Cuttlekids Stanzschablonen.
Gift Tag: Roobee.
Bakers Twine.
Sonstiges: Geschenkbänder, Mini-Sicherheitsnadel, Transparentpapier. 


Kommentare:

  1. Awww! This is so sweet and love the little duck you added to your page! Those pics are just too adorable! Thank you for joining us at Lasting Memories!

    AntwortenLöschen
  2. I love the colors matching the photos! CUTE photos for sure. Love your little tag in the corner. Thanks so much for joining us at Lasting Memories this week!!

    AntwortenLöschen
  3. Aww... SO CUTE!!
    I am totally loving the Velum pocket in the bottom corner!!
    My toddler is slightly OBSESSED with Ducks.. lol..
    Thanks for joining us at Lasting Memories..
    Toni - LMDT

    AntwortenLöschen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti